Veel gestelde vragen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Voor een levertijdstip kunt u het beste de dag van levering even bellen. De transporteur heeft zijn ritten ingepland en wij kunnen u dan een indicatie geven over het tijdstip. Voor leveringen in de regio Utrecht verzorgen wij doorgaans het transport in eigen beheer. In dat geval is het wel mogelijk een bezorgtijdstip (bij benadering) af te spreken.

Wat is de levertijd?
Over het algemeen is de levertijd ca. één week. Indien de door u bestelde producten op voorraad staan, zijn wij meestal in staat uw bestelling sneller af te leveren.

Kan ik de planten eerst bekijken alvorens ik een bestelling doe?
Jazeker, u kunt de planten komen bekijken bij Planta Groencentrum in De Bilt. Voor meer informatie en/of adresgegevens klik hier:

Kan ik bij afhalen ook ter plekke betalen?
Ook dat kan, zowel contant als PIN.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
U kunt uw bestelling ook afhalen bij ons Groencentrum in De Bilt. Bij het doorlopen van de bestelprocedure kunt u dit aangeven. Wij zorgen dan dat uw bestelling klaarstaat.

Kan ik producten retourzenden?
Bent u niet tevreden over de door ons geleverde producten? Alle 'houdbare' artikelen kunnen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na levering worden geretourneerd. Artikelen welke retourneerd worden, dienen in oorspronkelijke staat en eventueel in originele verpakking te zijn. Kosten van retourzending zijn voor rekening koper. Niet houdbare producten zoals bomen, planten en hagen kunnen niet worden geretourneerd.

Wat gebeurt en met mijn persoonlijke gegevens?
Uw gegevens zijn vertrouwelijk en worden te allen tijde alleen gebruikt ter afhandeling van uw order. Uw gegevens worden niet opgenomen in een mailingbestand en/of doorverkocht aan derden voor andere (marketing)doeleinden.